Uitleg Verzekering

3 dagen voor uw vertrek ontvangt u nog een informatie email.

U bepaalt zelf bij welke vertrekhal u de auto op de heenreis wilt inleveren.

U haalt uw auto gewoon weer op bij de vertrekhal waar u de auto heeft ingeleverd. Op het ontvangen contract wat u meekrijgt op de heenreis staat ook een ophaalcode die gekoppeld is aan uw kenteken.

Onze parkeergarage bevindt zich op nog geen 7 KM van Schiphol. We maken dus geen gebruik van een parkeerterrein in Aalsmeer of in Amstelveen. De ingang van onze parkeergarage is beveiligd door middel van een toegangshek, camerabewaking en een slagboom.

De twee bovenste verdiepingen zijn volledig door ons in gebruik. Onze etages zijn niet openbaar toegankelijk voor publiek. Uw auto staat dus niet in de openbare parkeergarage van Studio’s Aalsmeer.

gagare hd parking

De auto’s die we bij HD Parking Schiphol parkeren staan allemaal bewaakt en overdekt op nog geen 8 KM van de luchthaven Schiphol.

valet parking schiphol

Onze parkeerlocatie is hermetisch afgesloten met slagboom en hek. En niet openbaar voor derden.

Reserveren

HD parking Schiphol is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Voor informatie over uw reservering kunt u op werkdagen van 9.00 uur tot 24.00 uur contact met ons opnemen.

Indien u zelf of een medepassagier gebruik maakt van een rolstoel kunnen we u nog steeds van dienst zijn. HD Parking Schiphol helpt veelvuldig mindervaliden die al dan niet gebruik maken van een aangepast vervoersmiddel. In de bocht bij vertrekhal 3 deur C is een speciale invalide parkeerplaats beschikbaar. Indien u wenst gebruik te maken van de invalide parkeerplaats ? Zou u dan zo vriendelijk willen zijn dit aan te geven in het het boekingsformulier in het veld: opmerkingen. Ook zorgen we er dan voor dat er Schiphol assistentie klaar staat als u op Schiphol aankomt.

HD Parking Schiphol vindt het  vervelend als onze klanten niet tevreden zijn. Indien u een klacht heeft mail dan naar: klacht@hdparking.nl. We doen ons uiterste best om uw klacht binnen 14 dagen te antwoorden.

U kunt uw reservering onbeperkt veranderen zonder extra toeslagen.

U bepaalt zelf wanneer u de reservering activeert door het doen van de betaling. Kiest u ervoor de boeking te activeren door het betalen van uw parkeerboeking kunt u deze nog wel annuleren. U ontvangt dan een parkeertegoed met een onbeperkte geldigheidsduur.

Voordat we u een email voor de betaling sturen controleren we eerst altijd uw boeking.

Neem contact op

Indien u geen reserveringsbevestiging ontvangen heeft. Wilt u dan even kijken in uw spambox. Veelal is dit het geval vooral bij Gmail en Hotmail accounts. Als u er zeker van bent dat u deze niet ontvangen heeft. Zou u dan willen mailen naar: info@hdparking.nl

Bij HD Parking Schiphol kunt u zelf uw reservering online veranderen. In uw ontvangen reserveringsbevestiging staat een URL met een persoonlijke link naar uw boeking. Via deze link kunt u de boeking op elk gewenst tijdstip kosteloos aanpassen en veranderen.

U hoeft ons niet meer te bellen als u aankomt met uw auto op Schiphol. Omdat we precies weten hoe laat u arriveert op Schiphol zorgen wij ervoor dat we op tijd klaar staan voor u. Voor vertrek ontvangt u nog een e-mail met duidelijke uitleg en instructies.