juli 2017

mei 2017

Wim Mieke Stoute Ik ben niet zo gek meer op parkeren bij schiphol. Meerdere keren gedaan Wat goed ging. Tot er een Kras op onze splinternieuwe auto zat bij afleveren. Was bij Karel. Gemaild, proberen te bellen maar helemaal niets meer gehoord. Grr slechte service !!!

By |mei 17th, 2017|Nieuws HD Parking|

Beste Wim, We begrijpen dat u na een slechte ervaring helemaal klaar bent met het principe Valet Parking. Enerzijds is het al een drama dat er schade door toedoen van een ander op uw auto gekomen is, Anderzijds is het nog vervelender als de partij niet eens de moeite neemt een reactie te geven op het voorval. Of de auto nieuw of oud is, doet daar weinig aan af, het blijft een drama. Omdat we zelf juist mega in Valet Parking geloven en met name de voordelen, des te meer op de luchthaven Schiphol, waar parkeren linksom of rechtsom bizar slecht georganiseerd is. Daarom maken wij gebruik van een verzekering en was bij ons de kras wel gewoon verzekerd: https://hdparking.nl/uitleg-verzekering/ en daarbij nemen we alles op met een HD Dashcam. Enerzijds omdat we graag laten zien wat er nou echt met je auto gebeurt tijdens het parkeren op Schiphol, anderzijds kan er dan bij een eventueel incident nooit discussie ontstaan.

april 2017

Ik heb een vraag aan u. Indien wij van uw dienst gebruik willen maken, zou de auto achtergelaten moeten worden bij de vertrekhal, nu zie ik dat de auto op de terugweg bij dezelfde vertrekhal opgehaald kan worden. Ik kan op de plattegronden van Schiphol niet vinden hoe je van de aankomsthallen naar de vertrekhallen komt. Kunnen jullie daar meer duidelijkheid over geven en hoe lang je onderweg bent van de aankomsthal naar vertrekhal 1.

By |april 25th, 2017|Nieuws HD Parking|

Beste Annelies,

Bedankt voor je vraag.

We vinden een aantal zaken belangrijk als we het hebben over Valet Parking

  • Dat u niet hoeft te wachten op uw auto.
  • Auto’s op een goede locatie staan en verzekerd zijn

Maar vooral dat u zo kort mogelijk hoeft te lopen van uw auto naar de incheckbalie. En van de bagageband naar uw auto.

Dus op de heenreis parkeert u de auto voor de deur van uw incheckbalie bij de vertrekhal. ( zie bijlage ).

En terug haalt u de auto weer op exact boven uw bagageband. We parkeren de auto afhankelijk vanaf welke bagageband u af komt.
De vertrekhal en de aankomsthal zitten boven elkaar als ware. U hoeft dus alleen met de roltrap naar boven en totaal zal het geen 50 meter zijn.

Mocht u nog vragen hebben vernemen we deze graag.

HD Parking Schiphol

Parkeergarage ( 7 KM van Schiphol )

By |april 24th, 2017|Nieuws HD Parking|

Onze parkeergarage bevindt zich op nog geen 7 KM van Schiphol. We maken dus geen gebruik van een parkeerterrein in Aalsmeer of in Amstelveen. De ingang van onze parkeergarage is beveiligd door middel van een toegangshek, camerabewaking en een slagboom.

De twee bovenste verdiepingen zijn volledig door ons in gebruik. Onze etages zijn niet openbaar toegankelijk voor publiek. Uw auto staat dus niet in de openbare parkeergarage van Studio’s Aalsmeer.

gagare hd parking

De auto’s die we bij HD Parking Schiphol parkeren staan allemaal bewaakt en overdekt op nog geen 7 KM van de luchthaven Schiphol.

valet parking schiphol

Onze parkeerlocatie is hermetisch afgesloten met slagboom en hek. En niet openbaar voor derden.

Reserveren

maart 2017

HD parking uitleg

By |maart 28th, 2017|Nieuws HD Parking|

Als u aankomt op Schiphol filmen we met onze Dashcam uw auto en de 1x uw dashboard. Zodra de chauffeur in uw auto plaatsneemt wordt de rit naar de garage en het parkeren van uw auto opgenomen. Als de chauffeur uw auto verlaat in de parkeergarage wordt het dashboard voor de 2x gefilmd. Op de terugreis bij het verlaten van de parkeergarage filmen we voor de 3x uw dashboard en de terugreis. Zo weet u precies wat er met uw auto gebeurt en behoren extra kilometers tot het verleden.